niedziela, 11 maja 2014

Niech przeszłość przestanie mieć znaczenie.




Bo choć człowiek ma tysiąc obowiązków na głowie, to czasem potrzebuje chwili przerwy, potrzebuje postawić znak STOPU i na krótki moment zapomnieć o całym świecie, zrelaksować się i po prostu nic nie robić. 
Zatracam się dziś w swojej wirtualnej przestrzeni, aby napisać kilka zdań wypływających z głębi serca, nie robiąc nic poza tym.


Ciepły kubek kakao rozgrzewa moje dłonie, a ja bardzo lubię ten stan. Trzeba znaleźć choć jeden dzień, aby odpocząć, poczytać, wyłączyć negatywne myśli, skupić się nie na burzy, lecz na słońcu i po prostu pobyć przez chwilę z samym sobą. 

Oczywiście są takie rzeczy, o których człowiek nikomu nie mówi. 
Które przygniata zapachem obiadu w piekarniku
Które zapija kawą ze znajomymi
Które zamalowuje makijażem
... Które spycha w najgłębszą szczelinę serca.



Są rzeczy o których człowiek po prostu nie chce mówić, bo sprawiają zbyt wiele bólu.
Nie zapominajmy jednak, że nigdy nie jesteśmy zdani tylko na siebie.
Bo choć nie wiadomo jak ciężko będzie w naszym życiu, to zawsze znajdzie się choć jedna osoba, która wyciągnie do nas dłoń.
Prędzej czy później.


Dam Ci prosty przepis na ten niedzielny wieczór:  Po prostu zacznij wszystko od początku, usiądź wygodnie w fotelu, zamknij oczy, nie myśl przez chwilę o niczym. NIEWAŻNE CO BYŁO... 
Dziś otwórz w swoim życiu nowy początek i rusz dalej od tego miejsca. 



19 komentarzy:

  1. Idę sobie zrobić kakao! Dzięki Tobie :3
    Przeszłości nie zmienimy, więc jakkolwiek trudna by była, jeżeli ma negatywny wpływ na nasze obecne życie, trzeba się z nią raz a porządnie rozliczyć, a potem zacząć do nowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. co powiesz na wspolna obserwacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety często skupiam się na przeszłości :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię zimne kakao :). Ale przydałaby mi się taka chwila pustki by po chwili zacząć wszystko od nowa...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja skupiam się na tym co teraz i staram się omijać tą złą przeszłość, a dobrą miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy notki pisane prosto z serca :) Mimo, że często jesteśmy w trasie jeżdżąc na koncerty to takie dni o których piszesz są niesamowitymi chwilami w naszym życiu. Dzięki za tę notkę! Pozdrawiamy!
    (muzyka którą słychać w tle robi niezły klimat ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie się Ciebie czyta :)
    ja kakao zastąpiłam kawą zbożową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami ciężko zacząć od nowa, bo przeszłość ciągnie nas ciągle, ale trzeba się starać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ciepły kubek kakao rozgrzewa moje dłonie, a ja bardzo lubię ten stan" - mam to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo potrzebuję dnia odpoczynku... już od dawna mi go brakuje. Może za jakiś czas... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice blog!! Would you like to follow each other?
    a beautiful maison
    fb/abeautifulmaison

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie to napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcie :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i mądrze napisane :-) Bo trzeba żyć tym co tu i teraz, a nie rozpamiętywać to co było, nie warto oglądać się za siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń