wtorek, 19 grudnia 2017

List do duszy cześć 2

Droga Ja.

Na początku mojego listu, chciałabym powiedzieć Ci o tym jak bardzo zraniło mnie, że nie odpisałaś na mój poprzedni list. Postanowiłam więc napisać kolejny, aby dowiedzieć się czy wszystko u Ciebie wporzadku? Zauważyłam ostatnio, że potrzebujesz wsparcia i poczucia, że ktoś Cię rozumie, że jesteś czegoś warta, a Twoje oczekiwania mają prawo istnieć. Mała- jeśli masz ochotę popłakać sobie przed lustrem, to płacz. Płacz dla oczyszczenia, nie ma w tym nic złego. Tylko pamiętaj, aby przypadkiem nie potłuc tego lustra i nie pokaleczyć rąk próbując je później posklejać. Pamiętaj też o tym, że nie jesteś papierem ściernym i nie powinnaś ścierać się dla kogoś, kto nie ściera się dla Ciebie. Pamiętasz jeszcze nasze styczniowe spotkanie w górach ? Powiedziałaś mi wtedy, że jesteś prawdziwą wojowniczką, a ja tak bardzo zachwyciłam się tym określeniem. Udowodnij sobie więc, że naprawdę nią jesteś. Zawsze miałaś nadzieję na lepsze dni i zawsze znajdywałaś tęczę na własnym niebie. Pokazałaś wielu ludziom jak znaleźć kawałek dobra nawet w najgorszej sytuacji i dałaś im kawałek swojego serca, niektórzy z nich nie docenili prezentu, z kolei inni do dziś noszą go blisko siebie. Walczyłaś do ostatniego tchu w imie wszystkiego w co wierzyłaś, nie uzależniaj  więc swojego poczucia wartości od innych ludzi. Jeśli komuś zależy na relacji z Tobą to świetnie, jeśli nie to jeszcze lepiej, bo to pozwala wybrać Ci tych, którym na prawdę na Tobie zależy. Upadki budują Skaribe, a Twój zdarty dziś łokieć wkoncu przestanie boleć. Zobacz jak życie dziś podstawia Ci pod nos niesamowite możliwości. Widziałam rano Twój uśmiech po przeczytaniu wiadomości od niej. Później obserwowałam zza rogu jak Twoja przyjaciółka, która wróciła z wakacji, ściskała Cię mocno w kawiarni powtarzając słowa ``Sandra tak bardzo  za Tobą tęskniłam``. Widziałam jak Twoje serce nie mogło przestać się uśmiechać. Ciesz się z tego! Delektuj się tym. Ciesz się z tego gdzie i kim teraz jesteś, to Twoja przeszłość zaprowadziła Cię w to miejsce. Doceniaj też ludzi, który trwają przy Tobie i troszcz się o nich, bo są prawdziwymi skarbami, więc przestań być czasem tą pieprzoną egoistką patrzącą tylko na swoje potrzeby. Kolekcjonuj wspomnienia i spełniaj marzenia. Wierzę w Ciebie Mała i w Twoją ``PODRÓŻ ŻYCIA`` którą zaplanowałaś na przyszły rok. Myślę, że wiesz, że Twoja szafa znowu zapełniła się brudem i rzeczami, których dawno powinno tam już nie być. Spakuj więc dziś swój worek pełen sentymentów i żalu i zrzuć go w dół. Patrz jak spada i poczuj ulgę. Jesteś wspaniała, nigdy o tym nie zapominaj.

PS. Odpisz wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz